28 Apr 2010

Cheap & Chic



豹紋好似是我的標記,卻發現原來我一直沒有一件豹紋衫的。


有豹紋stockings,有豹紋袋,有豹紋耳環,有件豹紋毛衣,但夏季來了,就是沒有豹紋衫。那天經過H&M,見$99一件的豹紋print playsuit,毫不考慮,立即付款。


$99,便宜,穿起來也可以很chic的。Moschino的2nd line叫Cheap & Chic,卻一點都不便宜,至多比主線相宜一點,也是千千萬萬的價位。


high street fashion真正叫眾生也享受CHIC的快樂。識得穿,穿得出自己的獨家有型,不必有label才叫做fashionista.


有些人拿著Balenciaga袋都毫不有格,拿著CHANEL也不淑女,絕不是憎人富貴,而是有些人只是穿一件H&M,一件什麼都沒有的topshop,都可以好charm。


今日剛去Uniqlo走一轉,其實覺得這日本連鎖不算high street,出品比較平實。近期跟Jil Sander的Crossover系列+J都是低調的hi-lo企劃,之前也置入了冬季系列一件孖襟中褸,千多元,夠合理。剛出的春夏系列則揀不下手,不過看得出簡單白T還質地不錯,付合理價錢買到優質的東西。反而UT系列我執了件G.V.G.V的作品,在I.T買G.V.G.V至少千千聲的,如今同一設計風格,放在Uniqlo,質地當然不能相比,但不用200元就可以著到有誠意的設計,最緊要還是穿者有其衫。我俾唔起,唔代表我著唔起。


27042010(001)


穿playsuit的好處是不用多想點襯,一早起身好開心~~啡色的suede jacket是小店f。b的出品,兩年前購入,自從它在金百利消失,Azona又rebrand之後,已經不知它是否已不在人世了,小店偶有小店的驚喜,我喜歡沒名氣的有型出品。


27042010(002)28042010(002)


裸色+黑色,好MMM的色彩,第一眼以為冇咩特別,著上身又另眼相看,是在Uniqlo難得找到岩線條的cutting,略嫌S碼也有點鬆,不過它是tee不是body-con dress,我最後接受佢鬆鬆地,所以唔理咁多,買左先。
 
 

4 comments:

  1. 嘩。。。。勁靚啊﹗一D都唔UNIQLO囉﹗有時,係d古怪舖,係會執到d古怪靚野既﹗(對我來說,uniqlo是esprit的朋友。。sorry)

    ReplyDelete
  2. 係啊,難得係一間日式BOSSINI找到精品.

    ReplyDelete
  3. 我都有呢件呀~!我都好鍾意NUDE TONE~

    另,中間張相你著緊side cut O個件,原本都想試,不過剩番L~
    咁你有無買到呀?

    ReplyDelete
  4. to W. :沒有買啊,cutting不太合身,又好像太斯文。

    ReplyDelete