15 May 2010

MONSTER

je me leve tres tard. 本來穿了件one piece,再著stocking就出門去.穿上了這對two-tone的,才覺得穿短褲子應該幾好看,於是隨手找來百搭的 黑色洗水褲,再找來nude tee.就衝出門口了.

我是注意到的.很多人向我投以注目禮,在恩平道上,那些西裝友應該覺得我古古怪怪.我唔理. 我鍾意咁著就咁著.

同事講:「唔敢著得咁爆.怕比人望住晒.」


但係著出黎,就係比人望ga bor~有人望,咪成功囉, 我相信dress to impress的.至於是褒是貶,人人喜惡各異.我估7成香港路人都覺得我一身NUDE色,很是標奇立異.唔識欣賞,我只係覺得大家眼界唔同,我夠覺得佢地一身老西庸裝,無生氣可言.只要有一位略帶欣賞,有同好者,就會沾沾自喜.


晚上逛金百利,入一小店,跟店主閒聊,佢話:你都著得幾大膽WOR.


心想: 有幾大膽AR?!


店主:好少人會著依D色,仲要好似你咁Stuck in件衫.


原來, 係香港, 咁已經好大膽.


店主:不過我好欣賞肯咁夠膽去著, 係GA LA, 有好多人會當你係怪物, 不過我好欣賞, 好好睇好型WOR.

(都唔知你係彈定讚喇~不過佢都做到我生意.)


原來, 係香港, 咁已經係被視為怪喇.

點都好,I rather be anything but ordinary. 怪物又如何?









今日有好多人問我對Stockings係邊度買,包括行行下街,有路人問.只不過係渣甸坊的小檔出售,$28足已令人覺得好爆.只要敢,Style唔需要用好多錢堆出來.

4 comments:

  1. 我都有一對撞色絲襪啊﹗不過係黑撞藍,撞前後的。返到公司都會比人問候的。

    ReplyDelete
  2. 仲有,我覺得nude色難著。。。但未致於要以大膽形容。對趟小姐黎講。。。濕濕碎啦。

    ReplyDelete
  3. 我有4對TWO TONE STOCKINGS, 有左右,有前後各種唔同撞法,買上癮~返到公司都會比人問候? 慘得過你著得起~

    ReplyDelete
  4. 識得穿,其實真係好好著的。

    ReplyDelete